Makesim s.r.o. bylo osloveno agenturou Havas Prague , aby pomohlo měřit spokojenost pomocí Služby HappyOrNot pro jejich klienta Walmark. Společnost Walmark má nyní program kompletní kloubní péče v rámci produktové řady Proenzi, kde pomocí správné identifikace potíží v rámci kloubů a pohybového aparátu dokáže doporučit správný doplněk stravy a jiné.
Kampaň byla skvěle provedená. Nejen, že barevně ladila s barvami HappyOrNot a Smiley Terminály, tudíž byl skvělý nápad využít naší HappyOrNot službu, ale především se nám zdála inteligentní, zábavná a podporující zdraví obecně. Místo pro komunikaci projektu Kompletní kloubní péče bylo zvoleno skvěle a to na schodech u metra Budějovická, kde v danou chvíli bylo možné vstoupit do metra opravdu jen ze strany, kde byly schody pomocí kterých Walmark zjišťovalo, jak se jde lidem do a ze schodů. Tuto skutečnost pak měřili pomocí služby HappyOrNot a pomocí jejich smajlíků. To ale nebyl jediný cíl projektu v rámci kompletní kampaně.
Na místě byli také fyzioterapeuté, výživový poradci a mnoho slev nabízených pro nákup produktů Proenzi. Sečteno podtrženo, chytrá kampaň. Byli jsme rádi, že jsme mohli být součástí. V rámci všestranných rad ale vždy zaznělo důležité a to zdravá strava a pohyb přátelé! Bez něho to nejde. Buďme tedy v pohybu, ať se nám dobře chodí nejen do schodů.