Společnost TLV používá HappyOrNot terminály na měření spokojenosti. Využila k tomu novou verzi terminálů s šikovným připevněním na zeď, kde není potřeba nic nikam vrtat ani složitě připevňovat.
„Spolupracujeme s místním orgánem veřejné správy a je velmi důležité, abychom dokázali, že se snažíme získat zpětnou vazbu od zákazníků. Když mluvíme o obnovení stávající smlouvy nebo o podpisu nové smlouvy, musíme být schopni prokázat, že poskytujeme každodenní perfektní služby s vysokou sazbou. HappyOrNot funguje velmi dobře a pomáhá nám to ukázat kupujícím.
Na vrcholu srpna jsme shromáždili okolo 6000 zpětných hlášení za týden, na našich 8 lodích s našimi 17 HappyOrNot Smiley Wall Terminály. 91% bylo pozitivní, takže je to velice obohacující, když pracujete s výsledky a víte, že zákazníci jsou obecně velmi šťastní a zaměřujeme se pouze na zlepšení těch červených okamžiků.
Ptáme sezákazníků „Jak byste ohodnotili tuto cestu“ a vybrali si Smiley Wall, protože na palubě lodi, je prostor omezen a máme bezpečnostní omezení, která nám brání v instalaci jakéhokoli zařízení, které by bránila východiskovým cestám. Verze namontovaná na zeď byla tedy pro nás dokonalým řešením. „
Fabien Vincent, the CEO of TLV